Monday, August 8, 2011

Rindu dengan Ikan Terubok!!

Bismillahirrahmanirrahim

Tengok jap pic kat atas. Wa..buat aku terliur weh. Lama nya aku rindu dengan makanan ni. Tapi susah nak carik kat sini. Semalam kan, aku pergi ar bazaar yang tak jauh dari UM nih. Jalan kaki je.
masa tengah carik2 makanan nak buat berbuka, tetiba aku nampak ikan terubok. wa!! aku dah memang niat nak beli pon. dah tu, aku cakap la kat Ummi (kawan aku dari sarawak gak).
"mi, mok beli sik? ikan terubok ekh."
ummi : "wah, mok mok..brapa rega ekh?"
pastu aku tanya la pakcik tu,
aku : "pakcik, brape harge ikan ni ek?"
pakcik : "yang separuh ni 15 dik"
'mak oii! mahal gila'
aku dengan ummi berpandangan,huhu..tak pe la. kempunan ar aku.
ni yang xsabar2 nak balik sarawak. wa~ sabar3 aimy.

yang membuatkan aku tertulis entry pasal ni, sebab status akak aku kat fb la..


menu sgkei ptg tuk....1) milo C peng. 2) bubur pedas 3) kueyh bakoll 4) koyong sedutt msak kcapp........... 5) trubuk pgg da x ow?? 6) dagin msak kcap...heee ♥♥♥ k sahorr x taukk gk.....
2 hours ago ·  · 

3 comments:

mustRZ said...

salam..
sabar k..
hehehe
study cney kinek?

miszmariposa said...

wsalam..sabar3 tuk..hehe..
kinek 2k kat um kl, alhamdulillah..
sp 2k ka??

mustRZ said...

subhanallah..
tahniah adeqku... dapat masuk UM..
kak mas 2k..
still remember me?
miss adeq2 asas alot
comel ktk k tudung labuh..
trus istiqamah adeqku :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...