Friday, August 5, 2011

"WAKTU REHAT" -layannnn~

Bismillahirrahmanirrahiim
:

Tak Sabar Kami Menanti
Waktu Rehat Tiba Lagi Heboh, Kecoh Dan Meriah Bila Dengan Kawan Sekolah
(Rancaknya) 
Jadi Mari Bersama Kami
Disini
Lawak, Gelak, Rancak, Borak 
Semua Di Waktu Rehat 

kalau masa free2, aku layan la citer ni. bezz!..try ar tengok..
citer dia,sekarang dah season 2, bole tengok kat disney channel, p tak tau la jam dia.
sebab sebelom ni tengok kat you-tube je.
kalau dalam citer ni, aku suka tengok watak 'syed', sebab dia lawak. Anding pun aku suka tengok sebab dia ni jenis yang skema tapi boleh jugak try apa yg budak nakal buat,haha. macam2.
so rakan2, kalau bagi aku, selain Hagemaru dgn Shin Chan, citer ni lah antara citer yang boleh buat aku lepaskan sikit tekanan time study.
tapi, jgn lupa, cara terbaik utk releasekan tekanan adalah, baca al-Quran =) keyh?
tu je..wassalam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...