Thursday, August 11, 2011

PENYAKIT TAK MENGANTOK PADA MALAM HARI

Bismillahirrahmanirrahiim

Assalamualaikum ladies and gentleman.
bercakap pasal tajuk diatas, ia amat mengerikan bagi aku.
p aku tatau apa keburukan dia. sejak dua menjak ni, kerap sangat dah dok berjaga sampai 2-3 pagi.
kalau buat tutorial ke, study ke, xpe lagi. tu pun, kadang2 je aku berjaga sebab study
(biasanya malam exam la)
yang terlebih kali nya pulak, aku berjaga sebab nak tengok cerita,hehe.
dah menjadi kebiasaan. tapi aku ok lagi, tido lambat tapi still bangun awal, alhamdulillah.
p x nak la teruskan perangai camni kan, rasa macam tak proper la pulak bagi seorang student kan.
lagi2 masih asasi~aigoo~
how can i solve this problem, still think the most posible way.

if my post just disturb your mind, forgive me keyh.
peace be upon to you! happy ramadhan..

2 comments:

Izzaiwin Aweeyn said...

wahhh... haha...kurangkan tgok cita mlm2 amy...hehe...

miszmariposa said...

ehehe..masa ya jak free ween...n feeling cket..siang2 byk kja..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...