Monday, July 25, 2011

I FALL IN LOVE WITH 'ENCIK KIMIA'!!

Bismillahirrahmanirrahim

Selamat pagi blogger2 sekalian .. Jangan tido lagi ye Sleepy Emoticons ..
Nak cerita cket pasal encik kimia ni,hehe.
Kalau sape2 yang ada terbaca post sebelum2 ni,perasan atau tak, aku dah pun 'melabelkan' diri aku sebagai anti-chemist.. x la anti sangta tapi masa sekolah menengah dulu, tu adalah antara subjek yang sangat x digemari wo..

TETAPI..
pada suatu malam, dengan tetibanya, terdetik dalam hati aku (Allah yang mendetikkan),
nak buat tutorial kimia dengan usaha sendiri. Start pukul 10 camtu kot, buat kimia.
Mula2 aku blur cket Free Smileys  tapi lama2 buat, rujuk buku, rujuk nota, tanya kawan, akhirnya,
dengan izin Allah aku dapat gambaran camane nak teruskan tutorial tuh.
tengah syok2 buat, sedar x sedar, jam dah pukul 3 pagi. Kawan aku sume tdo dah. Tapi aku x rasa mengantok pun. Mengenangkan esok ada kelas, aku kena la tido,kalau x,mati ar aku tido dalam kelas.
datang2, xdapat apa2, bukan ke rugi. Masa itu kan emas.
tapi kan aku bersyukur sangat sebab aku dah boleh letakkan subjek kimia in one part of my heart (^^,)
mana x nyer.. dulu subjek paling xdigemari tapi sekarang dah jadi subjek paling digemari daripada yang lain
yang addmath pulak, dulu subjek yang paling senang nak difahami tapi sekarang subjek tu lah sangat susah nak faham...
biasalah..hati manusia kan berbolak balik sifat nya..tu la point aku http://www.emocutez.com
tu aja..untuk kali ini yaa..
~wassalam~


ni lagu yang bole la buat aku hafal cket2..menarik!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...