Tuesday, March 18, 2014

Lima Belas Menit Sebelum Kelas

Lagi 15 minit. Sempat lagi taip sikit.

Dah hampir 3 jam aku duduk sini. Tipu la kalau aku cakap x bangun dari tadi, mahu kejang dibuat nya.
Serius boring. Tak tau siapa yang boring, aku ke suasana. Ok, itu merepek.

Dari tadi dah 4 kali aku tawaf booth-booth buku kat API ni. Ada yang berkenan, tapi lain-lain kedai. Nak guna baucar punya pasal. Jimat. Orang dah bagi, guna sebaiknya je la,alhamdulillah!

Duduk balik. Aku tengok laptop. Tiba-tiba laptop kenyit mata, dia cakap dia pun boring gak. Gituu. Class laptop aku ni, mentang-mentang lepas teguk Vico ari tu. Lain macam jadik nya.

Aku survey blog-blog orang. Blog Nana, blog Maman, blog Zack. Blog Matluthfi x dapat dikesan. Kena carik guna teropong kot. Itu gurauan senda. Mungkin dah deactivate. Tak tahu. Tak Pasti. Aku bukak twitter dia je, tu pun aku dah gelak sakan. Weirdo. Saja, isi masa lapang. Astaghfirullahalaziim. Insaf kejap.

Masa untuk ke kelas. Battery laptop pun dah melambai-lambai, hampir nazak. Baiklah, pergi kepada kesimpulan.

Aku takleh nak kesan hobi aku. Mungkin hobi aku- gelak-gelak,pastu nanges-nanges. Itu hobi azali.

Sekian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...