Wednesday, February 26, 2014

Tetamu Sentiasa Diundang

sabtu. ah, pasar malam? bersempena dengan kewujudan pasar malam sabtu, lima sekawan itu bercadang untuk bermalam di rumah aku. yeay! gembira sangat. aku pada masa itu tengah buat part time, bila dapat tau mereka ni nak bermalam, hilang terus rasa penat. my expectation : balik dari part time-mandi-semayang-siapkan 2 poster dalam 1 malam. itu yang buat aku penat,fuh! tapi bila ada mereka,aku gembira sangat, sebab ada 2 org designer yang boleh tolong aku, n keduanya ada idea yang melimpah ruah ke ladang gandum.

dengan gembiranya aku menyambut kedatangan mereka,sepatutnya tuan rumah yang sediakan jamuan, tapi ini tidak. mereka datang dengan makanan penuh di tangan, oh God, maluu! segann. eceh,segan pulak dengan deme. sejak bila? sampai jea, apa lagi, masa untuk menghidangkan makanan dari pasar malam,nyamm! setelah berhempas pulas dengan makanan, masing2 semayang, sorang2 sebab share telekung. baru selepas itu, kami bertiga, aku-maman-yamah mengadap ps6, siapkan handbill. kan aku dah kata, idea mereka melimpah ruah ke ladang gandum. ha! gini lah hasilnya

handbill

comel tak kak t**? macam comel je kan. suke kaler dia, design dia. sangat puas hati. tq2 atas idea yang bernas~

kami tidoQ sampai kol 2 pagi. semata-mata satu handbill nih. pagi esok nya, deme teman aku buat poster pulak. murni sungguh hati diorang nih. susah nak carik kawan yang ada masa kita susah, kan kan? tak caya, try tengok kawan anda sekeliling.

kadang-kadang, kawan yang sebenar-benar kawan bukan lah yang sekeliling anda, tapi yang sentiasa ada masa susah dan senang. tQ kawan2. 

credit to : Farida, Zue, Yama, Maman & Najwa

*kriik3*

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...