Thursday, September 20, 2012

First & Last...

Bismillah...

selamat pg.. aku nak luahkan ckit rasa stress aku terhadap pembentangan yg aku buat pg tadi. aku rasa bengang kot, sbb most of the topics which i should present today, i couldn't understand. korang bole rasa kan, macamane kalau kita present something n at the same time kita tak paham, rasa mcm tunggul je bdiri kat depan tu. siap dengan doktor nya tanya soalan, tp alhamdulilah ada certain yang aku bole jawab, but aku memang x berpuas hati..so, inilah first time aku present prinsip ekonomi, n aku try utk jadikan ini presentation last aku yang membengangkan semua yg mendengar presentation aku ketika itu..oo my...inshaallah.. i will try harder than before, n lets pray for my next presentation..hope it become more smooth and i'm satisfy with that..inshaallah, u can do it~!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...