Thursday, October 6, 2011

PERASMIAN PENUTUPAN BELOG BUTTERFLY

Assalamualaikum..wbt..

sekian lama tangan saya tidak berkongsi ilmu yg sebenarnya banyak yg telah saya peroleh sepanjang blog saya ditinggalkan. Insyaallah, selepas final exam,saya akan cuba berkongsi beberapa pengalaman yg telah saya peroleh. xsabar rasanya.

entry kali ini sebenarnya sekadar pemberitahuan bahawa blog saya yg kedua akan saya tutup. sebab saya lebih memilih blog ini untuk lebih diutamakan. dan bukankah kualiti lebih baik dari kuantiti. dan bukankah istiqamah dgn yg sedikit lebih baik dari banyak tp tidak istiqamah.
wallahua'lam..

dan pesanan saya,terima kasih kepada semua pembaca yg pernah meluangkan masa ke blog ini mahupun blog yg kedua. moga apa yg saya kongsikan ada manfaat nya untuk kita semua. amiin.
sekian-mariposa-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...