Friday, September 9, 2011

RAYA YANG KECOH TAPI BERHARGA

Bismillahirrahmanirrahim..
::Assalamualaikum::

lama dah x update blog. balik2 kolej,jumpa test, tutorial, banyak lagi la.
tapi aku bersyukur sbb perkara2 tu dah sibukkan aku & banyak menghalang aku dr mlakukan perkara yg sia2 :)
balik dari kampung nih,kalau hari pertama lepas balik tu memang mode kampung tu masih ON.
x ingat nak OFF kan.hehe..

ok,balik kepada tajuk entry aku kali ni,pasal raya yg dah lepas.
alhamdulillah,kami sekeluarga berjaya merentasi medan Ramadhan dengan jayanya,alhamdulillah.
moga amalan kami diterima Allah (amiin)

seperti kebiasaannya, selepas bersalam-salaman dengan ahli keluarga pada pagi raya pertama tu, kitorang pasti xketinggalan untuk bergambar (padahal tahun lepas xingat)

TETAPI..
kenapa la,gambar tahun ni hampir semua x jadi.
selepas dianalisis dan dikenalpasti, rupanya......
ada 'makhluk Allah yg halus' selalu mengacau ahli keluarga kami.
yang best nya, akak aku sempat menangkap beberapa aksi makhluk tersebut.
kita tengok sama-sama ye...

tu yang pakai spek itam (yg ni si abang)

ha ha..tu si adik..lagi muka pengacau..(yg xnmpak muka)

memang muka makhlus halus kitorang ni hensem :)



ni diorang dah tenang ckit..ok ckit gmbar dy..

actually, what i say for all the pictures above are some of my loving word, bcause i love 'makhlus halus' in my house. without them,seriously i feel lonely.
so, my post right now is specially for remembering them, bcoz i have had miss them right now :(

......memandangkan keadaan aku skrg sbagai student u,lagi2 jauh dari rumah,so, aku hanya balik masa raya.
sangat suka berkumpul masa raya. xley kalau termiss muka slh seorang daripada kluarga aku.
sedih kan kalau salah sorang xde bersama.
camtu jugak yang ku harapkan di akhirat kelak. doa aku untuk melihat mereka kembali & duduk bersama2 dalam syurga xpernah lekang dari bibirku.
moga stiap doa yg kita pohon diperkenankan oleh Rabbul Izzah kita..amiin ya robb~
love u all from 'dunia' till 'syurga'..insyaallah ^__^



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...