Monday, October 25, 2010

Hati Gersang!

salam alayk..
kepada mereka yg sedang bermujahidah..
kpd mereka yg sedang giat berjuang di jln Allah..
kpd merekayg senantiasa haus dgn tarbiyyah agama Allah..
kpd mereka yg sama2 mencari redha Allah..barokallahu alaikum..

~aku hanya insan yang lemah, masih lagi terumbang ambing mencari redha Ilahi. Ya Allah, bantu lah hambamu ini dalam perjuangan nya, mantapkan iman hambamu ini ketika dia lemah dan tak berdaya. La haula walaa quwwata illa billah..tiada kekuatan dayaku melainkan dengan  Allah. Tika ini aku sangat mengharapkan petunjuk dan kekuatan dari Mu ya Allah, supaya aku tidak terus rebah apabila tersungkur dalam menyampaikan dakwahku..tiada lah dayaku melainkan dengan Mu ya Allah. Kau tetapkanlah hatiku dgn sebaik baik iman para mujahidah. tetapkan hatiku ya Allah (amiin ya robb)..ingin sekali aku menjadi seorang mujahidah yang senantiasa bertasbih memuji Mu ya Allah, senantiasa menginginkan untuk berada di bawah lembayung rahmat Mu ya Allah, dan dampingkan lah aku dengan pencintaMu ya Allah,yg akan sentiasa mengingatkan diriku utk selalu mendekatiMu ya Allah, membawaku utk sama2 menjadi ahli syurga ya Allah..~dengarlah rintihan hati mujahidahMu ini ya Allah..sesungguhnya hatiku masih gersang dan sgt menginginkan kasih syg Mu ya Allah~sampaikanlah salamku pada junjungan besar Nabi Muhammad,karna aku sgt mengasihinya,sampaikanlah rindu dan cintaku kepadanya..sollah ala rasul!..wallahualam

mariposa

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...